MW Helpdesk DK logo
MW Helpdesk DK logo

Alle artikler

ORDRE-INFORMATION

Guide: Hvordan laver jeg en ordre?

Det er en enkel og ligetil proces at bestille hos os! Her er en trin-for-trin-guide, der hjælper dig med at afgive din bestilling

Din ordrebekræftelse

Du modtager en ordrebekræftelse, når dit køb er gennemført. Her gennemgår vi hvad din ordrebekræftelse indeholder samt hvilke årsager, der kan ligge til grund for en manglende ordrebekræftelse.

Hvad er inkluderet i min pakke?

Vores briller og solbriller leveres i en hvid æske, der er forseglet med et MW-klistermærke. I æsken finder du dine briller i en mikrofiberpose, som tjener to formål: Beskytte dine briller samt pudseklud.

Hvordan sporer jeg min pakke?

Når din ordre er afsendt fra vores lager, modtager du en e-mail med sporingsinformation. Læs mere om hvordan trackingen fungerer på denne side.

Hvordan anvender jeg en rabatkode?

Rabatkoder skal anvendes før betaling. Se en forklaring på hvordan du anvender en rabatkode og læs om mulige årsager til at din rabatkode ikke er gyldig.

Kan jeg annullere eller ændre i min ordre?

I de fleste tilfælde kan vi ikke annullere eller foretage ændringer i din ordre, når den først er afgivet. Når du modtager forsendelsesbekræftelsen med sporingsoplysninger, er din ordre allerede afsendt og overdraget til den transportøren.

Modtaget et forkert eller defekt produkt

Vi beklager ulejligheden ved at modtage en forkert ordre eller en defekt vare. Vi bestræber os på at levere den bedste service og de bedste produkter, og vi vil løse eventuelle problemer så hurtigt som muligt.

Betalingsoplysninger og -detaljer

Når din betaling og ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelsesmail. Hvis du ikke kan se en bekræftelsesmail i din indbakke, kan du tjekke din spam-mappe.