Kan jeg annullere eller ændre i min ordre?Opdateret 2 days ago
I de fleste tilfælde kan vi ikke annullere eller foretage ændringer i din ordre, når den først er afgivet.
Når du modtager forsendelsesbekræftelsen med sporingsoplysninger, er din ordre allerede afsendt og overdraget til den transportør, du valgte ved kassen. På dette tidspunkt kan vi ikke stoppe eller ændre processen.
Når din ordre er afgivet og bekræftet, begynder en automatisk proces med det samme for at sikre den hurtigst mulige behandlings- og leveringstid. Derfor kan vi sjældent annullere eller foretage ændringer i din ordre.
Vi har dog et par tips og anbefalinger til situationer, hvor du måske har brug for at annullere eller ændre din ordre:
Hvis du vil annullere
Hvis du ikke ønsker at modtage din ordre, kan du nægte at afhente den på en af to måder:
Kontakt transportøren: Informer transportøren om at du ikke ønsker at afhente din ordre. Vi kan ikke kontakte transportøren på dine vegne.
Nægte afhentning ved levering: Hvis din ordre bliver leveret til et afhentningssted, skal du informere pakkeshoppen om, at du ikke vil afhente din pakke. Dette vil fremskynde returprocessen.
Når du har afvist at afhente din ordre vil sporingen blive opdateret til "returneret til afsender". Kontakt os venligst på [email protected], når sporingen er blevet opdateret, og vi vil fortsætte derfra.
Hvis du ønsker at foretage ændringer i din ordre
Vi har forskellige anbefalinger og løsninger afhængigt af de ændringer, du har brug for at foretage:
Produktændringer
Den hurtigste måde at modtage de(n) korrekte vare(r) på er at afgive en ny ordre og følge ovenstående trin for at returnere din oprindelige ordre.
Adresseoplysninger
Kontakt transportøren: Kontakt den transportør, du har valgt ved kassen. Nogle gange kan de opdatere adressen for dig.
Pakker, der ikke kan leveres: Hvis pakken ikke kan leveres på grund af forkerte adresseoplysninger, vil den blive returneret til os. Kontakt os, når sporingen er opdateret til "returneret til afsender", og oplys de korrekte adresseoplysninger, så vi kan sende en erstatningspakke.
Rabatkoder
Hvis du har glemt at bruge en rabatkode, inden du gennemførte din ordre, kan vores team hjælpe dig. Du behøver ikke at returnere pakken og bestille igen. Send os et screenshot af den rabatkode, du har glemt at bruge. Bemærk at rabatkoder ikke kan kombineres.