MW Helpdesk DK logo
MW Helpdesk DK logo

Alle artikler

Betalingsoplysninger og -detaljerOpdateret 2 months ago

Var min betaling vellykket?
Når din betaling og ordre er bekræftet, sender vi dig en ordrebekræftelsesmail.

Hvis du ikke kan se en bekræftelsesmail i din indbakke, kan du tjekke din spam-mappe. Hvis du ikke har modtaget en bekræftelsesmail, eller hvis du mener, at du har indtastet din e-mailadresse forkert, bedes du kontakte os på [email protected], så undersøger vi det for dig.

Hvilke betalingsmuligheder accepterer I?
Vi accepterer en række forskellige betalingsmetoder, herunder American Express, MasterCard, Visa m.fl. Vi accepterer også PayPal, ApplePay og MobilePay (Danmark).

For landespecifikke betalingsmuligheder, se venligst din liste over betalingsmuligheder, når du tjekker ud.

Hvorfor blev min betaling afvist?
Når en betaling afvises, skyldes det typisk en af tre årsager:

- Der er ikke tilstrækkelige midler på din konto.
- Det kort, du bruger, er ikke udstedt i det land, du køber fra.
- Din bank tillader ikke betaling af sikkerhedsmæssige årsager.

Vi anbefaler, at du kontakter din bank for at få den hurtigste løsning.

Hjalp denne artikel?
Ja
Nej