MW Helpdesk DK logo
MW Helpdesk DK logo

Alle artikler

Garanti & reklamationOpdateret 3 months ago

Livstidsgaranti på solbriller af acetat
Vi har nu udvidet vores garantipolitik til at gælde for evigt! Vi tror virkelig på den høje kvalitet og holdbarhed af vores acetat-solbriller, og vi ønsker, at du skal føle den samme tillid, når du bærer dem. Derfor er vores acetatsolbriller dækket af vores livstidsgaranti, når du køber dem i vores onlinebutik.

Hvad dækker livstidsgarantien?
Vores livstidsgaranti dækker alle producentfejl på acetatsolbriller, der er købt via vores onlinewebsteder. Uanset om det er et problem med stellet, hængslerne eller andre dele, har vi dækket dig ind. Hvis der opstår en defekt, reparerer vi dine solbriller, hvis det er muligt, eller sender dig et helt nyt par - helt gratis!

Er der nogen undtagelser? 
Ja, vores livstidsgaranti dækker ikke skader, der ikke er relateret til produktionsfejl. Dette omfatter:

Ridser i glasset: Selv om vi bruger ridsefaste glas af høj kvalitet, er ingen glas helt ridsefaste. Desværre dækkes ridser fra daglig slitage ikke.
Tab eller tyveri: Garantien dækker ikke tabte eller stjålne solbriller.
TR90- og metalsolbriller: Livstidsgarantien gælder kun for vores acetat-solbriller. TR90- og metalsolbriller er ikke omfattet.

Bemærk, at hvis du har købt dine solbriller hos en forhandler, anbefaler vi, at du kontakter forhandleren direkte med din kvittering for at gøre krav på dem. Vores kundesupport kan kun hjælpe med ordrer, der er foretaget gennem vores hjemmeside.

Alle vores solbriller leveres med et mikrofiberetui til beskyttelse og rengøring. Vi anbefaler, at du bruger den til at holde dine linser i god stand.

2 års garanti på alle solbriller
Ud over vores livstidsgaranti på acetatsolbriller tilbyder vi 2 års garanti på alle vores solbriller, også dem, der er fremstillet af TR90 og metal. Denne garanti dækker eventuelle produktionsfejl, der måtte opstå inden for to år fra købsdatoen.

Hvad er dækket af 2-års garantien?
Denne garanti gælder for eventuelle defekter i materialer eller udførelse, der kan påvirke ydeevnen eller holdbarheden af dine solbriller, der er købt via vores online-websteder.

Undtagelser:
Ligesom med vores livstidsgaranti dækker den 2-årige garanti ikke ridser i glasset, skader som følge af forkert brug eller tab/tyveri. 

For solbriller, der er købt hos en forhandler, bedes du kontakte forhandleren direkte med din kvittering for at fremsætte et krav, da vi kun kan hjælpe med problemer vedrørende ordrer, der er foretaget fra vores hjemmesider.

Sådan gør du et garantikrav gældende
Hvis du støder på et problem med dine solbriller, som du mener er dækket af vores garantipolitik, kan du se her, hvordan du gør et krav gældende:

Kontakt kundesupport: Kontakt os på [email protected] med dit ordrenummer og en beskrivelse af problemet.
Vedhæft billeder: Vedhæft tydelige fotos af fejlen til din e-mail. Det hjælper os med at vurdere situationen og finde den bedste løsning for dig.
Løsning: Når vi har gennemgået din henvendelse, vil vi enten reparere dine solbriller eller sende dig et nyt par, afhængigt af defektens art.

Vi står inde for kvaliteten af vores produkter og er forpligtet til at sikre din tilfredshed. Hvis du har spørgsmål til vores garantipolitik eller har brug for hjælp til en reklamation, er du velkommen til at kontakte vores kundesupportteam.




Hjalp denne artikel?
Ja
Nej